10 Μαΐ 2011

welcome to greece

σημερα επιτελους βγηκα απο το καβουκι μου. μετα απο 2 μερες τεμπελιας και χαλαρωσης ειπα να επικοινωνησω με τον εξω κοσμο. πηγα κι εγω με μια φιλη για καφε στο Συνταγμα. εφτασα πρωτη και περιμενα εξω απο το μετρο. γεματη η πλατεια Συνταγματος λαχειοπωλες, καθως... σημερα κληρωνει! ηταν λοιπον και κατι κοριτσακια εκει στα σκαλακια μεχρι 15 χρονων το πολυ και ακουω την μια να λεει τα εξης: "ειναι πολυ καλο παιδι. παιζει σε μπαντα, ειναι ματσό, ειναι ωραιο παιδι, ειναι και μπαφιαρης. τι αλλο θελω;"
ο μπαφος λοιπον ειναι το νεο κριτηριο επιλογης γκομενου για τα λυκειοπαιδα. ουαου! εγω στα 15 δεν ηξερα καν τι σημαινει μπαφος και τωρα εχει γινει τοσο μαστ; μα που ζω;!
οποτε κοριτσια προσεξτε! αν δεν κανει μπαφο, απομακρυνθειτε. (πρεπει να παιζει και Pro η αυτο δεν ειναι απαραιτητο;)
στην καφετερια φυσικα δεν χρειαζεται να περιγραψω ποσοι περασαν με αναπτηρες, cd και κυριως λαχεια! σημερα κληρωνει λεμεε!
περναει κι ενας καποια στιγμη, απο αυτους που σιχαινεσαι να τους ακουμπησεις γιατι το λαδι σταζει απο χιλιομετρα, ερχεται μπροστα στη μουρη μου και μου λεει: "εχεις 50 λεπτα;" δεν του απαντησα και κανει να φυγει και λεει : "πες κι ενα ευχαριστω!" και μετα κατι αλλο, βρισια, που δεν συγκρατησα - ευτυχως για εκεινον γιατι θα γινομαστε ρεζιλι στην Ερμου.
στον γυρισμο, περασα απο την Πλακα. καλε τι τουριστες και χαμος; ολες οι εθνικοτητες, κινεζοι, ιαπωνες, αμερικανοι, γερμανοι και βαλκανιοι. πολλοι βαλκανιοι. ε μετα ειπα αντε να παω και μεχρι τη σχολη με τα ποδια, αφου ειναι κοντα-σχετικα. δεν μου εκανε κακο. ειδα κι αλλους τουριστες, πολυ κοσμο να στριμωχνεται στα λεωφορεια, σαν προβατα που πανε στη σφαγη, καπου εκει συναντησα και μια φιλη που ειχα να δω αρκετους μηνες, αλλα κυριως πολλους επιβατες αγανακτισμενους σε σταση λεωφορειου και ακουσα τις απιστευτες βρισιες για το ανοργανωτο κρατος, τους αλητες τους οδηγους και τους αυθαδεις νεους που δεν αφηνουν τις γιαγιαδες να μπουν στο λεωφορειο. εμ κυρα μου, αν στηνεσαι μπροστα στην πορτα και εχεις την απαιτηση να μπεις πρωτη πριν καν βγουν οσοι θελουν τι περιμενεις; να σου πουν κι ευχαριστω;;;

σε τι κοσμο θα φερουμε τα παιδια μας νικο τσιαμτσικα; μου λες;!
(καλε που χαθηκε αυτος;)


btw ειμαι πολυ χαρουμενη γιατι θα παω κι εγω στον Roger Waters!
οσοι θελετε προλαβετε, τα εισιτηρια εξαντλουνται...!

4 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ-ΥΓΕΙΑ- ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

melina είπε...

καλησπερα σκρουτζακο!
να σαι καλα! και σε σενα τα καλυτερα για αυτη την εβδομαδα που ερχεται... ας ειναι απλα λιγο καλυτερη απο την προηγουμενη...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλη εβδομαδα να εχουμε απο αυριο και ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)

melina είπε...

Να εισαι καλα σκρουτζακο!
Κι εγω εχω χαθει πολυ με τις τρομερες υποχρεωσεις των ημερων...

Καλη σου εβδομαδα :)