21 Ιουν 2015

dissolved girl


~δεν ειμαι πολυ καλα~
-κουρασμενη εισαι. φυγε κανα δυο βδομαδες απο την Αθηνα και θα δεις.
-εισαι πιεσμενη. χαλαρωσε.
-δεν κανεις σεξ. βρες αντρα.
-δεν βγαινεις. κοινωνικοποιησου.

~δεν ειμαι καλα~
-ε αφου δεν ακους. ξεκουβαλα, σηκω και βγες εξω, γνωρισε κανεναν ανθρωπο.
-αντε μωρε υπερβολες, ολοι βαραμε τσιτες.
-να κοιταξεις τον εαυτο σου για να φτιαξει η διαθεση σου.

~ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ~
-δεν πειραζει. εγω θα ειμαι διπλα σου, για οτι χρειαστεις και θα σε βοηθησω.




υ.γ: ακομα και οταν βρεις αντρα και κανεις σεξ, ακομα κι οταν βγεις εξω και κοινωνικοποιηθεις, ακομα και οταν χαλαρωσεις, ο διακοπτης-που πολλοι ανθρωποι πιστευουν οτι υπαρχει στο μυαλο μας,-δεν πηγαινει αυτοματα απο το on στο off η το αντιθετο. γιατι πολυ απλα διακοπτης δεν υπαρχει. θελεις χρονο. τον εχεις; 


Δεν υπάρχουν σχόλια: