6 Νοε 2009

ξυπνησα αργα... ως συνηθως οταν δεν εχω μαθημα πρωι... εκανα καφε(ενα ζεστο εσπρεσσο να καλμαρει και τον βηχα) και ανοιξα τον υπολογιστη... μουσικουλα στα ηχεια και η μερα ξεκινα!
στριβοντας ενα τσιγαρο σκεφτομαι... αραγε θα προλαβω να ειμαι πανεπιστημιου πριν τις δυο; εχω να παρω τα εισητηρια!!!!!!!και μετα...βολτουλα στο κεντρο... καφεδακι με τη μιρελλα και εισητηρια για θεατρο... τελικα μαθαινω οτι τα εισητηρια για u2 θα ξεκινησουν να δινονται απο 16 νοεμβριου και ηρεμω... μια γουλια καφε και η μουσικη πιο δυνατα.
πειναω... δεν ξερω τι να φαω... με παιρνει κι ο γιαννης... μιλαμε... κι αλλη γουλια καφε......και το στομαχι μου γουργουριζει... σκεφτομαι τι να βαλω... θα κρυωνω η οχι; μηπως ζεσταινομαι; θα βαλω φουτερ τελικα και οτι γινει!
παρασκευη σημερα... ξεκιναει το σαββατοκυριακο, αλλα ποση σημασια εχει αυτο για εναν φοιτητη;; ολες οι μερες λιγο πολυ ειναι ιδιες, εκτος κι αν δουλευεις... τοτε το σαββατοκυριακο ειναι θειο δωρο!!! ποτε θα αρχισω κι εγω να δουλευω;γαμωτοοοοο;!!!!! θελω δουλεια... θελω λεφτα... θελω σπιτι... θελω βολτα στην παραλια χερι-χερι και ενα μπουκαλι κρασι ... να ξαγρυπνω συζητωντας και το πρωι αγκαλια να βλεπουμε την ανατολη του ηλιου... ω!τι ρομαντικο! ξερω ξερω ειμαι πολυ μελισταλαχτη πρωι πρωι... οχι μωρε απλα θελω να κανω πραγματα που δεν εχω κανει και τα ονειρευομαι συνεχως...
πρεπει να ντυθω... και βαριεμαι... βαριεμαι απιστευτα ομως... θελω να βγω ομως... εχω αναγκη μια βολτα... θα παω να παρω εισητηρια για τον μπακαλογατο... φιλιππιδης... ωραια! θα γελασουμε παλι σκεφτομαι... πρεπει να φυγω!!!! να ντυθω και να φυγω... δε θα προλαβωωω......

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλή μπλογκοαρχή κοριτσάκι, με εμπνευσμενες και συχνες αναρτησεις (χιχιχι!)!
Οσο για το φουτερ, καλά έκανες, έχει ζέστη σήμερα έξω. Αλλά αν αργήσεις να γυρίσεις πάρε και μια ζακετούλα εξτρα, μην κρυώσεις... :-Ρ
Eu.

melina είπε...

ευχαριστω ευχαριστω!!
εμεις κατι ειχαμε πει για καφεδακι...

υ.γ και φυσικα αργησα να φυγω!!!
καλες αναγνωσεις!
φιλια

kat. είπε...

καλή αρχή..
to begin with!
πολλές ερωτήσεις ρε κοπελιά.. με άγχωσες.. ουφ! ειλικρινά ήθελα να σε πάρω τηλέφωνο και να σου απαντήσω στα περισσότερα από αυτά! ουφ! και πάλι ουφ!
χαλαρά.. είσαι 19 χρονών.. μην το κάψεις από τώρα. το μέλλον θα σου δώσει την ευκαιρία να αγχώσεις τον εαυτό σου..
φοιτητική ζωή! πω-πω τρέξιμο!!!!!

έχουμε και λέμε..
1. να κόψεις το τσιγάρο!
2. μην φύγεις χωρίς να ντυθείς! θα έχεις "θέμα" στο δρόμο!
3. ο εσπρέσο και γενικά οι καφέδες επιδεινώνουν τον βήχα! careful babe..
4. αλήθεια τι ώρα ξύπνησες? πάντως σίγουρα μετά από μένα, ε? γγγγρρρρρ! hate u! και τον αδελφό σου επίσης. για το ίδιο θέμα επίσης!
5. θα δεις μπακαλόγατο? γιατί θες να το κάνεις αυτό στον εαυτό σου? να τον προσέχεις περισσότερο! και να είσαι επιλεκτική!
6. παρά ταύτα.. μου αρέσει που γράψεις με "καταιγιστικό" τρόπο.. που δεν αφήνεις τον άλλον να πάρει ανάσα!
7. ...(το ξέχασα..)...
8. πείνας και σε παίρνει τηλέφωνο ο γιάννης! τυχαίο είναι αυτό? κοινώς.. φάε τον γιάννη!
9. και εγώ θέλω λεφτά.. αν τα βρεις κάπου, δέχομαι να τα μοιραστούμε!

melina είπε...

1. εχω προσπαθησει απειρες φορες!
2. οχι ευτυχως ντυθηκα..
3. αληθεια? ουτε που το ηξερα...
4.κατα τις δωδεκα??οποτε μαλλον αρκετα μετα απο σενα...χαχα!
5.μου αρεσει παρα πολυ ο φιλιππιδης... γιαυτον παω κυριως...τι να προσεχω? τον μπακαλογατο η τον φιλιππιδη?
6. ευχαριστω...
7. ...(κι εγω!)...
8. χαχαχαχα!!!!πολυ καλο!
9. οκ λοιπον αν τα βρω ποτε...!