26 Οκτ 2010

I've seen your face before my friend, but I don't know if you know who I am..

Πολλα "καλα" μαζεμενα τον τελευταιο καιρο... Να ανησυχησω; (μην αρχισετε να μου τα χωνετε, δεν ανησυχω... προς το παρον!)

1. Εκπομπη, εκπομπη, εκπομπηηη!!!

Απο την προηγουμενη Κυριακη εχω αναλαβει την παρουσιαση της εκπομπης The Scary Nights Show μεσα απο το mindradio.
Οσοι δεν ξερετε περι τινος προκειται μπορειτε να μαθετε τα παντα εδω περα -->The Scary Nights Show
Αγχος στην αρχη, το οποιο για μενα ειναι δημιουργικο. Με βοηθαει να συγκεντρωνομαι και να οργανωνομαι καλυτερα. Λαθη γινονται βεβαια, καθως ειναι ακομα αρχη, αλλα ελπιζω στην πορεια να διορθωθουν ολα (οπως ελπιζω και να μην ψωνιστω, γιατι θα ειμαι πολυ ηλιθια εαν το κανω). Μεχρι στιγμης τα σχολια ειναι θετικα και η ανταποκριση μεγαλη, ομως η εκπομπη εχει ηδη το κοινο της και αυτο μου προσδιδει μεγαλυτερη αγωνια και μια ευθυνη να ανταπεξελθω.. Ο YpNoS - κατα κοσμον αδελφος μου - εχει κανει φοβερη δουλεια και συνεχιζει να κανει δηλαδη και χαιρομαι που με εμπιστευεται τοσο! [δεν τα λεω επειδη ειν(σ)αι ο big bro, τα εννοω και το ξερει(ς)]
Οπως και να εχει παντως εγω το απολαμβανω!

2. Πρακτικη!

Σε λιγες μερες ξεκιναω την πρακτικη μου ασκηση. Δε σας λεω που. Οσοι ξερετε ξερετε και παρακαλω μην το αναφερουμε δημοσιως, ειμαι λιγο προληπτικη, τουλαχιστον μεχρi να ξεκινησω!
Εχω αγωνια αλλα ειλικρινα χαιρομαι τοσο πολυ!!! Δεν το εχω συνειδητοποιησει ακομα 100% νομιζω ομως, αλλα που θα παει, στο πρωτο μου ρεπορταζ θα καταλαβω τι μου γινεται! Χα χα

3. Κεφια!!!

Κεφια! Κεφια! Πολλα κεφια! Δε ξερω γιατι, αλλα αυτη η εβδομαδα αρχισε καλα. Συνηθως οταν τη Δευτερα ειμαι καλα, καταληγω σκατα την Κυριακη, αλλα δε βαριεσαι, θα περασουν οι μερες και θα δειξει... Εγω παντως ειμαι καλα. Χα!

4. Καινουρια αρχη...

Ολη η οικογενεια - πλην εμου - μετακομιζει. Μα πως γινεται αυτο; Ολοι μαζι; Τσιλ αουτ γκαιζ!
Αφηστε κατι και για τον αλλο μηνα!!!
Φυσικα κανω πλακα.
Η καινουρια αρχη που προμηνυεται (για ολους μας) νομιζω θα βγει σε καλο.
Για μενα παντως σιγουρα!
Ειδικα με την ... "βορεια" μετακομιση. Δε θα κανω ταξιδια σε ολη τη Θεσσαλονικη. Θα σας εχω ολους μαζι! Αμε..
Η "νοτια" μετακομιση δεν εγινε ακομα, αλλα εφερε στην επιφανεια φοβερες αναμνησεις, στιγμες που ειχαν ξεχαστει, η μαλλον ειχαν θαφτει βαθια στο πισω μερος του μυαλου μου. Και ειδα και τα βαφτιστικα του αδελφου μου!

ΥΓ. Ρε Δημ. τα παπουτσια πολυ ψευτικα τα εκαναν τοτε...

Δεν εχω πεμπτο "καλο". Αυτα ειναι τα νεα μου. Κατα τα αλλα ειμαι η ιδια αγχωδης και αγχωτικη(δεν ειναι το ιδιο ετσι;) Μελινα που ξερατε.
Πανικος με εργασιες. Σχολη, σχολη, σχολη. Κουραζομαι δε λεω, αλλα εχω πεισμωσει τοσο, που αν δε με βρει το 2012 με πτυχιο να μη με λενε Παπ. Στο κατω κατω, τι νοημα εχει να διαμαρτυρομαι;; Τεταρτο ετος ειναι αυτο, δεν ειμαι στο νηπιαγωγειο! Τι να πουν και οι οικοδομοι μερα νυχτα να κουβαλανε τουβλα; Εμας τουλαχιστον δε μας κουβαλανε! (joke fail I know)

Τσαο εβριμπαντι! c u soon

παρτε κι ενα τραγουδακι, αλλα να πατησετε το pause σε αυτη την εκνευριστικα σεξυ Σακιρα και να το ακουσετε ενταξει;!
Εχω κολλησει απιστευτα, ειναι παμπαλαιο οκ Ευακι, αλλα αυτο δε σημαινει οτι ειναι ξεπερασμενο, ισα ισα που ειναι απο τα πιο διαχρονικα, ρομαντικα, γοητευτικα κομματια. Και ο Phil Collins... ONE & ONLY!



ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ αδελφουλη!!!!! Χαμογελα ντε! Σου παει! lov u και δε φοβαμαι να το πω δημοσιως! ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: